معاون جديد سياسي امنيتي استانداري يزد با حضور استاندار و جمعي از مسئولين استانداري يزد معرفي شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در جلسه اي كه به همين منظور با حضور استاندار و جمعي از كاركنان حوزه سياسي امنيتي استانداري يزد برگزار شد، بر اساس حكم صادره از سوي آقاي هاشمي ثمره معاون سياسي وزارت كشور عبدالرسول دوران به عنوان معاون سياسي امنيتي استانداري يزد منصوب شد و از زحمات محمد حسن خورشيد نام معاون سابق سياسي امنيتي استانداري در طول سالهاي گذشته تشكر و قدرداني بعمل آمد.

 

در اين نشست استاندار يزد با گراميداشت روز 13 آبان بر حفظ روحيه استكبار ستيزي و استفاده حداكثري از ظرفيتها و توانمنديهاي مديران و كارمندان حوزه سياسي امنيتي استانداري تاكيد كرد و خواستار همفكري، همدلي وتعامل هرچه بيشتر كاركنان اين بخش با معاون جديد سياسي امنيتي استانداري يزد شد.

 

 

ابوالقاسم عاصي نداشتن برخورد سليقه اي در امور سياسي را در حوزه سياسي امنيتي استانداري بسيار حائز اهميت برشمرد و گفت : د رطول يك سال گذشته اين حوزه با فراز و نشيبهاي بسياري روبرو بوده است كه با تدابير سرپرست اين بخش و همكاران استانداري بخوبي اداره شده است. وي كار اصلي معاونت سياسي امنيتي استانداري را رسيدگي به مسائل فرهنگي جامعه عنوان و تصريح كرد: كاركنان حوزه سياسي امنيتي استانداري نقش موثري درفعاليتهاي فرهنگي و اجتماعي جامعه

 

 

ايفا مي كنند و تاثير به سزايي در رسيدن به اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارند.

 

 

عبدالرسول دوران معاون جديد سياسي امنيتي استانداري يزد هم در اين جلسه برقراري امنيت در جامعه را حاصل هماهنگي، ارتباط صحيح و موثر، هماهنگي و تعامل بين مسؤلان سياسي امنيتي استان اعلام و اضافه كرد: ما با استفاده از تجارب، تبادل افكار، همفكري و استفاده از نظرات ديگران براي پيشبرد اهداف متعالي نظام و انقلاب تلاش كنيم.

 

 

محمد حسن خورشيد نام  معاون سابق سياسي امنيتي استانداري يزد نيز پردازش مسائل و مشكلات روزمره در حوزه سياسي امنيتي را يك ضرورت عنوان و ابراز اميدواري كرد با توجه به اينكه در گذشته اين بخش هيچ

 

 

گونه برخورد سليقه اي با مسائل نداشته است در آينده هم بدون هيچ گرايشي خدمتگذار مردم و نظام باشد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا